Standarten innan man ska träffa folk

Vi vet att vi är lite speciella, men det ska man va! Annars hade livet vart väldigt dystert ;D
Det här är ju typ alltid standarten för tjejer xD Man tar typ alltid bilder innan man ska träffa människor, speciellt bloggare så det kanske inte är så konstigt^^ Men i alla fall!
Vi hade det as mysigt på grill kvällen igår! Det var verkligen as kul och jag skrattade massor :3 Åt gott gjorde vi också! Jag, josefin och filip grillade kyckling och hade currysås och potatis med morötter. Och det va as gott, blev verkligen proppmätt efter^^
Dom andra grillade korv, men joel hade med sig marinerad fläskfile xD
Sen blev det chips med dipp och bajskladdkaka xD Vi fick nämligen slut på kakao så jossan sa att vi kunde använda oboy xD Blev kanske lite väl kladdig enligt killarna men jag och jossan älskar kladdiga kladdkakor xD
Sen satt vi ute på verandan hela kvällen och satt och snackade och skrattade^^ Det var ur mysigt hahah^^
Efter att killarna gått så gick jag och jossan för att göra oss i ordning för sängen och sen hade vi värsta serious talk och pratade en massa, och det var jätte skönt^^
Saknar henne redan, saknar alltid henne dock :( Hon är den absolut bästaste människan som finns på jorden!

Kommentarer

♥Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0