2 färgningar samma dag.

jag blir så sjukt förbannad, stod o kolla skit länge på 2 olika hårfärger, båda i nyansen röd. Fråga hon som jobbade  om jag behövde bleka eller avfärga håret innan, hon sa nej, till båda dom hårfärgerna så behövs det inte. 

BULL SHIIT.  färga håret - torkade det - de va fortfarande brunt.. MEN ! Mitt löshår e rött...fml.
ska testa o färga de en gång till - går inte det så åker jag till affären o köper svart hårfärg imorgon. punkt slut.

har dock fina ögon.
Så häääär svart kommer mitt hår att bli om den röda hårfärgen inte gör som jag vill. HEJDÅ.
Nu e jag SÅ arg , så jag ska vara olaglig o ladda ner nån film &  käka popcorn o dricka cola.

Kommentarer

♥Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0